Shop Mobile More Submit  Join Login
genderbent hokages by steampunkskulls genderbent hokages by steampunkskulls
hahahahahahaaha
Add a Comment:
 
:iconmeztli72:
Meztli72 Featured By Owner Jun 26, 2015  Hobbyist Traditional Artist
I can see myself here in some way, because I like to wear sandals too ^^ Nice drawing! :aww:
Reply
:iconliesvevo:
LiesVEVO Featured By Owner Jan 3, 2015  Hobbyist Filmographer
Niceeee, I love it! :D
Reply
:icondarklunarangel:
DarkLunarangel Featured By Owner Nov 22, 2014
They're all great but I really love Hashirama's. You got the personality down so well.
Reply
:iconannieschiffer:
AnnieSchiffer Featured By Owner Oct 7, 2014
LMAO !! I loved it. Tobirama and Minato are beautiful. Tsunade are also beautiful in the male version. Hashirama bringing joy as always, no matter the sex. Great work. Bunny Emoji-02 (Joyful) [V1] 
Reply
:iconmsanimemangalover:
MsAnimemangalover Featured By Owner Oct 5, 2014  Student Digital Artist
lol nice
Reply
:icondemiminhquan:
demiminhquan Featured By Owner Sep 30, 2014  Student Digital Artist
2th Hokage looks coollllllllllllll!!!!!!!!!!!!! XD
Reply
:iconflying-dutchmann:
Flying-Dutchmann Featured By Owner Sep 29, 2014  Student Traditional Artist
The third ... Looks like my great-aunt!
Reply
:iconmarianne41:
marianne41 Featured By Owner Sep 21, 2014
Nyah ! Hokage ! >///> They're so cool ! XD
Reply
:iconmagicaldragon8:
MagicalDragon8 Featured By Owner Sep 17, 2014  Hobbyist General Artist
Why isn't Naruto a Story with genderbent charakters? :(
Reply
:iconramrikai:
Ramrikai Featured By Owner Sep 16, 2014  Hobbyist General Artist
Not gonna lie. The Third comes off a bit creepy to me. The rest are great.
Reply
:iconathanatosora:
AthanatosOra Featured By Owner May 5, 2015  Hobbyist General Artist
Omg I know what you mean; s/he looks like Hiruzen in drag. Either that or one of those harsh and frightfully severe older women that would be more likely to sternly scold your ear off XD
Reply
:iconwolfieanne:
WolfieANNE Featured By Owner Aug 31, 2014  Student Writer
First and second so prettyyy
Reply
:iconandu1991:
Andu1991 Featured By Owner Aug 17, 2014  Hobbyist Writer
lol what a funny pic, great work on the genderbend, i really like the 3rd hokage, you gave her a good old lady look xD
Reply
:iconrajayne:
Rajayne Featured By Owner Aug 13, 2014
Omigod YASSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!! MINATO STILL LOOKS TOO F-ING GORGEOUS YASSSS

... And then there's the Third XD
Reply
:iconhuginogmunin:
HuginogMunin Featured By Owner Aug 13, 2014  Student General Artist
I have never had so mixed feelings about something in my life... OMG?? Tsunade!! I'm dying!

I FEEL like I should be disgusted, but my adoration for this is so overpowering that I wish I could favorite more than once!
Reply
:iconminatolikessmoothies:
MinatoLikesSmoothies Featured By Owner Aug 9, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I can't tell if the sandaime makes a hot chick or a scary one Deal With It - Rapunzel (Icon) 
Reply
:iconsuna-blood-wolf:
Suna-Blood-Wolf Featured By Owner Aug 6, 2014  Hobbyist General Artist
Now need some genderbent MinaKushi <3 Lol
Reply
:iconarza-e:
arza-e Featured By Owner Aug 1, 2014
lol awesome Clap 
Reply
:iconnilaeatszombies:
NilaEatsZombies Featured By Owner Jul 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Yes, this is the best thing ever! 
Reply
:iconarch-nsha:
arch-nsha Featured By Owner Jul 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
Tsunade -kun... why so handsome? *_*
Reply
:icongo6ko123:
go6ko123 Featured By Owner Aug 5, 2014  Professional Traditional Artist
oo imame travestit4e
Reply
:icontitaniaia:
titaniaia Featured By Owner Jul 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
Waaahh Hashirama is a cutie 
Reply
:iconcomanche-san:
Comanche-san Featured By Owner Jul 24, 2014  Hobbyist
So would this mean now that the 4th was pregnant w/ Naruto? lol. Nice genderbend :D (Big Grin) 
Reply
:iconburnished-angel:
Burnished-Angel Featured By Owner Jul 24, 2014  Hobbyist General Artist
I'm surprised. You didn't give them huge busts or flashy outfits.
Reply
:iconrivinca:
rivinca Featured By Owner Jul 23, 2014   Digital Artist
Love the grandma xDD
Reply
:icondecodedshad0w:
DecodedShad0w Featured By Owner Jul 23, 2014  Hobbyist Artist
creative
Reply
:iconbatium:
Batium Featured By Owner Jul 23, 2014  Student General Artist
Grandpa Tsunade...lol
Reply
:iconquincy--jones:
Quincy--Jones Featured By Owner Jul 23, 2014  Hobbyist General Artist
Made me laugh :) Good job
Reply
:iconpickl2:
pickl2 Featured By Owner Jul 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
It works. I works very well.
Reply
:iconcinquefoile:
Cinquefoile Featured By Owner Jul 23, 2014
wow...Hashi looks great as a girl XD He pulls it off so well o.O
Reply
:iconmaddmouse:
maddmouse Featured By Owner Jul 23, 2014
Bless this post. o u o<3
Reply
:iconkawaiineko-chan12:
KawaiiNeko-chan12 Featured By Owner Edited Jul 23, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Aww, they're all so cute! Hashirama is my fav from here Bunny Emoji-77 (Melting) [V4] 
Reply
:iconiamzenix:
iAmZenix Featured By Owner Edited Jul 22, 2014
Tobirama still my favorite ^^
Reply
:iconsteampunkskulls:
steampunkskulls Featured By Owner Jul 22, 2014
me too!!
Reply
:iconiamsharkgirl:
IamSharkgirl Featured By Owner Jul 22, 2014  Hobbyist Filmographer
Amazing *_* I like Hashi, Minato and Tsunade the most *_*
Reply
:iconsteampunkskulls:
steampunkskulls Featured By Owner Jul 22, 2014
haha thank you
Hiruzen: what about me?Adorable Girl Anime Emoji (Kawaii Wink) [V6] 
Reply
:iconiamsharkgirl:
IamSharkgirl Featured By Owner Jul 23, 2014  Hobbyist Filmographer
Okay, girl u too :D
Reply
:iconboombamx3:
boombamx3 Featured By Owner Jul 22, 2014
this is really pretty Adorable Girl Anime Emoji (Kawaii Jump) [V6] 
Reply
:iconsteampunkskulls:
steampunkskulls Featured By Owner Jul 22, 2014
thank you ^3^
Reply
:iconattisalatti:
attisalatti Featured By Owner Jul 22, 2014  Student Digital Artist
Sandaime!!! so authentic! :'D
Reply
:iconsteampunkskulls:
steampunkskulls Featured By Owner Jul 22, 2014
hahahha
hiruzen: let me love you
Reply
:iconmemorysedge:
MemorysEdge Featured By Owner Jul 22, 2014  Hobbyist General Artist
ooooooh they look so great! The first and second especially :3 the pic kinda reminds me of something Kishimoto-sensei did for the back of one of the manga books- all of the Jinchuriki were in one picture, all holding up fingers for what tailed beast they were (Gaara had one, Yugito had two ect.) Very nicely drawn! :iconkakashithumbsupplz:
Reply
:iconsteampunkskulls:
steampunkskulls Featured By Owner Jul 22, 2014
oh yeah
when I was drawing this, I just suddenly remebered that..lol
Reply
:iconyo-im-the-random-one:
Ahahaha,oh this is halarious :lmao: and great of course
Aaa,can't wait to see Kushina and Jiraya :lol:
Reply
:iconsteampunkskulls:
steampunkskulls Featured By Owner Jul 22, 2014
I did Kushina's version before actually.
oh I just realize that I haven't drawn Jiraya O.o
thank you XD
Reply
:iconyo-im-the-random-one:
Or yeah,how could I forget MinaKushi genderbent,it was already in my favourites =9
I think the Sannins are the only ones left,although I'm not so sure.
You know there still are Naruto movies =D
Reply
:iconemerden101:
emerden101 Featured By Owner Jul 21, 2014  Hobbyist Traditional Artist
and female obito, danzo, and naruto would be like "I'M THE SIXTH! I WANNA BE THE SIXTH!"
Reply
:iconsteampunkskulls:
steampunkskulls Featured By Owner Jul 22, 2014
hahahahaha
they would say: if youre not sexy you can't be hokage (wtf)
Reply
:iconemerden101:
emerden101 Featured By Owner Jul 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
yes *^* that is requirement!
Reply
:iconfleur-de-lis4444:
fleur-de-Lis4444 Featured By Owner Jul 21, 2014  Hobbyist Photographer
oh my..they are look so amazing!!! :love:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1800 × 1412




Details

Submitted on
July 21, 2014
Image Size
1.8 MB
Resolution
1800×1412
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
23,805
Favourites
897 (who?)
Comments
84
Downloads
114
×